· interviews · 2 min read
Alles voor de klant
Nog altijd enthousiast over hoe we samenwerken en dat YouPlan altijd met ons meedenkt, altijd klantgedreven. Lees hier het interview met Hilbert Veldhoen van HTM.
Interview met Hilbert Veldhoen, (vertrekkend) Hoofd Bedrijfsbureau bij HTM over de planningsuitdagingen voor onderhoud aan trams en hoe YouPlan daarbij helpt.
De uitdaging.
In 2019 begon onze planuitdaging waarbij we probeerden om met behulp van Excel een 90% beschikbaarheid van de trams voor de operatie te realiseren. Een uitdaging die met de gangbare manier van plannen en gereedschap niet ging lukken en waarvan we nu zien dat YouPlan dit zonder mankeren en snel wel kan.
Samenwerking met YouPlan.
De openheid en eerlijkheid van de mensen van YouPlan was voor ons doorslaggevend om voor ze te kiezen. In 2019 was YouPlan nog deels in ontwikkeling en dat werd heel open en eerlijk met ons gedeeld. Ook de prijs was voor ons belangrijk. Ik ben nog altijd enthousiast over hoe we samenwerken en dat YouPlan altijd met ons meedenkt, altijd klantgedreven. Zaken die ik zeer waardeer. Tevens hebben ze heel veel geduld met ons gehad, veel zaken moesten door ons worden geregeld en dat ging niet altijd even snel. Ik vraag me wel eens af, of ikzelf zoveel geduld met HTM zou hebben gehad.
Tips voor toekomstige gebruikers van YouPlan.
Zorg dat je procesbeschrijvingen heel goed op orde zijn of vraag YouPlan je daarbij te helpen voordat je start met de implementatie. Tevens belangrijk dat er binnen de organisatie op een zo hoog mogelijk niveau een sponsor is voor de implementatie, er wordt snel te makkelijk gedacht over dit soort trajecten. Hou de snelheid in het traject, vertraging is funest voor het draagvlak binnen je organisatie en kan de relatie met YouPlan onder druk zetten. Vraag aan YouPlan om dingen ook met behulp van plaatjes uit te leggen, tabellen en teksten zijn voor niet iedereen weggelegd.
Hilbert, heel erg bedankt voor de samenwerking en heel veel succes gewenst met je nieuwe baan!